ETUSIVU -- ESITTELY -- TEHTYÄ TYÖTÄ Kappale 6 - Pakkelipölyn laskettua. Tänään oli sitten eräs maaginen päivä. Nimittäin tilipäivä. Tämä tarkoitti rahatilanteen uudelleen laskelmointia. Tämä tarkoitti mahdollisten panostusten rahoittamista. Mutta käytännössä
kaikkien laskujen jälkeen tämä tarkoitti lopulta sitä että: No mitä tämä sitten tarkoitti? Sitä että rahat riittivät halpahallin porakoneeseen ja puhdistuslaikkaan. Ja seurauksena oli sitten hetken vallinnut innostuksen purkaminen autoon. Eli ei muuta kuin japanilaista psykohumppapoppia viereisen auton mankkaan soimaan ja toimintaa!
Hetken aprikoinnin jälkeen oli takalasin kehykset irroitettu enkä edes onnistunut rikkomaan kuin yhden listojen kiinnikkeen... siis edellisen yrittäjän rikkomien lisäksi. Hyvin äkkiä ympäri autoa alkoi syntymään laikkuja joissa paljas pelti alkoi paistamaan: Mutta sitten alkoi aprikoittamaan, nimittäin katto ja C-pilarin alue... Eihän tässä mitään ensikatsomalla, mutta kun työntömitalla hätäisesti mittasi oli pellistä kiiltävään maalipintaan matkaa 2-3mm ... pahimmillaan 4mm C-pilarin yläosassa. Johtuen katonrajan pokkauksesta tämä tietäisi lähes mahdotonta pakkelointia jotta saisi kaiken jälleen samaan tasoon. Joten oli aika ryhtyä radikaaliin toimenpiteisiin... eli takaisin halpamarkettiin, lisänippu puhdistuslaikkoja ja näitten lisäksi epäkeskohiemakone kainaloon ja takaisin työn äärelle: Ja kas näin. Katon
reuna hiottu peltipaljaaksi ja katon pakkelikasa hiottu sulautumaan paremmin
reunaa kohden... Herää kuitenkin kysymys että kun katto oli näinkin hyvän
näköinen peltipaljaana... Miksi ihmeessä oli pakko käyttää ruiskupakkelia
niin paljon? Päivänpäätteeksi sitten kokeiltiin pohjamaalilla oliko lähestymistapa onnistunut, ja alustavasti näyttäisi hyvältä. Tosin tämä paljasti vielä mistä kohdin pitää vielä pakkelikasaa höylätä että kaikki tulee näyttämään hyvältä. Mutta ei pelkkää hyvää ilman huonoa. Valitettavasti edellisen maalariyrittäjän jäljiltä hieman hutiloiden jätetty ruosteitten poisto tarkoittaa nyt että sekä taka- että tuulilasi pitää irroittaa jos aikoo jotain pysyvää saada aikaiseksi... Alkaa tuntumaan että taitaa neidiltä jäädä leima saamatta tänä vuonna.
webdesign by jeeves |