ETUSIVU -- ESITTELY -- TEHTYÄ TYÖTÄ Kappale 10 - Vahinkoja ja ajattelemattomuutta. Todettua että katon
viimeistely ei tapahdu ennen kuin etu ja takalasi on irti ei auttanut muuta
kuin keskittyä sitten jatkamaan hiomista C-pilaria pitkin alaspäin. Tähän
valmistauduttiin tyhjäämällä takakontti verhoilusta. Epäloogista mutta
edessa jokatapauksessa. Sitä kun ehti kehumaan hienoa NMT asennusta muutamaa kappaletta aikaisemmin niin karu totuus Telen asentajista tupsahti esille kun verhoilun sai poistettua. Kiinnitysreijät suoraan takasisälokasuojaan... ja kun kapine oli poistettu joku tietenkin muisti tukkia reijät? Muistihan? Ei -- Mutta onneksi neitokainen on ollut kovapäisempi ruostetta kohtaan. Itse auton sisällä
taasen kiinittyi huomio jälleen muutostyönlaatuun, kun takapilarin ikkunan
peitteitä tutki. Vinyylin kappale oli vain liimattu kehykseen ja liimat
hieman pursuilleet reunoista esille. Mutta itse asiaan. C-pilaria ja takakulmaa alettiin jälleen putsaamaan liioista pakkeleista, jota riitti yhtä yltäkyltäisesti kuin katossakin. Tosin kun pyöränkaari lähestyi sattui nenään hieman erilainen nyanssi ja tuli todettua että nyt ei ollutkaan enää ruiskukitistä kyse. hiontaa laajennettiin hieman sisälle autoa että selvisi kuinka laajoista tuhoista olisi kyseessä. Jonkinsortin kolhun kulma oli saanut. Tosin nyt enemmän ammattitaitoa osoittaen tasoitettu ensin koritinalla karkeasti ja sen jälkeen pakkeloitu. Noh... ainakin selvisi syy miksi auto on yleensä ylimaalattu.
webdesign by jeeves |