ETUSIVU -- ESITTELY -- TEHTYÄ TYÖTÄ

Kappale 10 - Vahinkoja ja ajattelemattomuutta.

Todettua että katon viimeistely ei tapahdu ennen kuin etu ja takalasi on irti ei auttanut muuta kuin keskittyä sitten jatkamaan hiomista C-pilaria pitkin alaspäin. Tähän valmistauduttiin tyhjäämällä takakontti verhoilusta. Epäloogista mutta edessa jokatapauksessa.

Tele - Laatua koko rahalla

Sitä kun ehti kehumaan hienoa NMT asennusta muutamaa kappaletta aikaisemmin niin karu totuus Telen asentajista tupsahti esille kun verhoilun sai poistettua. Kiinnitysreijät suoraan takasisälokasuojaan... ja kun kapine oli poistettu joku tietenkin muisti tukkia reijät? Muistihan? Ei -- Mutta onneksi neitokainen on ollut kovapäisempi ruostetta kohtaan.

Itse auton sisällä taasen kiinittyi huomio jälleen muutostyönlaatuun, kun takapilarin ikkunan peitteitä tutki. Vinyylin kappale oli vain liimattu kehykseen ja liimat hieman pursuilleet reunoista esille.
Onneksi kukaan ei ole tökkinyt kyseistä kohtaa enempi tai muutoin itku olisi seurannut.

Liimaa.

Mutta itse asiaan. C-pilaria ja takakulmaa alettiin jälleen putsaamaan liioista pakkeleista, jota riitti yhtä yltäkyltäisesti kuin katossakin. Tosin kun pyöränkaari lähestyi sattui nenään hieman erilainen nyanssi ja tuli todettua että nyt ei ollutkaan enää ruiskukitistä kyse.

Lisää pakkelia

hiontaa laajennettiin hieman sisälle autoa että selvisi kuinka laajoista tuhoista olisi kyseessä.

Ja lisää tinaa

Jonkinsortin kolhun kulma oli saanut. Tosin nyt enemmän ammattitaitoa osoittaen tasoitettu ensin koritinalla karkeasti ja sen jälkeen pakkeloitu.

Noh... ainakin selvisi syy miksi auto on yleensä ylimaalattu.

 

Edellinen kappale Takaisin työindeksiin. Seuraava kappale

 

webdesign by jeeves